Cerrar

es | val   

Investigació , productes i tecnologia en l'àmbit de l'esport

Fundació Globalis i la Universitat Jaume I presenten innovacions tecnològiques en el camp de l'esport.

FUNDACION GLOBALIS

FUNDACION GLOBALIS

Publicado el lunes, 30 de mayo de 2016 a las 09:36

Amb l'objectiu de donar a conèixer diferents línies d'investigació dutes a terme per la Universitat Jaume I en el camp de l'esport, el proper 8 de juny es celebrarà a la BUC ( Biblioteca Universitària del Coneixement ) de Vila - real una jornada sota el títol "Investigació, productes i tecnologia en l'àmbit de l'esport". Aquesta jornada està organitzada per la Fundació Globalis en col·laboració de l'Oficina de Cooperació i Desenvolupament Tecnològic ( OCIT ) de la Universitat Jaume I.

Amb aquesta activitat, es vol donar a conèixer diferents línies d'investigació en el camp de l'esport i explorar en quina mesura cadascuna d'elles pot donar lloc a nous productes o serveis d'interès comercial en el sector de l'entrenament esportiu i el fitness. Aquesta és una jornada per conèixer oportunitats de col·laboració entre el món de la Universitat Jaume I i l'empresa.

Al llarg de la jornada, quatre investigadors de la Universitat Jaume I presentaran el seus trebalss mes recents en l’àmbit de l’esport. Raúl Montoliu, de Dep. D'Enginyeria i Ciència dels Computadors i membre de l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge (INIT), ens parlarà sobre "sensorització i Aprenentatge Automàtic en l'àmbit de l'esport". En segon lloc, Diego Moliner, del Dep. D'Educació exposarà els seus coneixements sobre la "influència de la pràctica esportiva competitiva sobre la salut física, el benestar psicològic i el rendiment acadèmic durant l'adolescència". El següent a participar serà Miguel Chover, del Dep. De Llenguatges i Sistemes Informàtics, i també investigador de l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge (INIT)  la intervenció versarà sobre la "aplicació de la tecnologia de jocs seriosos i realitat virtual a la pràctica esportiva". L'última presentació anirà a càrrec de Carlos Hernando del Dep. D'Educació i cap del Servei d'Esports de l'UJI, que parlarà sobre la "generació de pautes basades en l'evidència científica per orientar la pràctica del running cap a la promoció de la salut de les persones".

Aquest esdeveniment va enfocat a totes aquelles empreses, emprenedors, clubs i organitzacions esportives, els professionals de l'esport, estudiants i interessats pel sector de l'esport, el fitness. La inscripció es gratuïta a través de www.fundacionglobalis.org

Fundació Globalis

La Fundació Globalis és una entitat privada, sense ànim de lucre que té com a objectiu promoure la modernització del teixit empresarial a Vila - real i dóna suport a totes aquelles iniciatives que suposen una innovació o diversificació empresarial o social. Dinamitzant el teixit empresarial, la ciutat i la seva àrea d'influència des d'una perspectiva global amb un nou model d'innovació 360º, la fundació promou i dóna suport a la emprenedoria, projectes innovadors , treballa per millorar l'ocupació dels joves a més de donar suport a projectes vinculats al sector de la salut, la nutrició i l'esport.

3.484 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO