Cerrar

es | val   

Col·lab promourà la Missió Climàtica i la compra pública d'innovació en les grans cites de l'ecosistema emprenedor

Col·lab promoverá la Misión Climática y la compra pública de innovación en las grandes citas del ecosistema emprendedor

La convocatòria per a participar en la setena edició dels programes d'acceleració de Col·lab s'obrirà en les pròximes setmanes

Col·lab

Col·lab

Publicado el martes, 13 de septiembre de 2022 a las 10:47

L'acceleradora pública de projectes amb triple impacte Col·lab és l'organitzadora de la primera gran cita d'un quadrimestre intens per a l'ecosistema emprenedor valencià. La difusió i impuls dels processos de compra pública d'innovació i dels objectius i solucions vinculats a la Missió Climàtica València 2030 seran els eixos estratègics de l'acció de Col·lab, tant en esdeveniments propis -com els del programa CPI x Startups i la fira del programa d'acceleració de la Conselleria d'Economia Sostenible LLAMP 3i-, com en els promoguts per terceres entitats -com Valencia Digital Summit, VLC Startup Market o Iberflora-.

“Col·lab és una de les eines clau amb les quals comptem des de l'Ajuntament de València per a la difusió, disseny i execució de l'estratègia d'innovació Missions València 2030 i la primera missió climàtica. L'acceleradora no sols aporta solucions de manera directa, a través de les seues startups, sinó que, a més, treballa en diferents accions i programes, tant propis com en col·laboració amb altres organitzacions de l'ecosistema emprenedor, que contribueixen a l'objectiu comú de construir una ciutat més eficient, sostenible, accessible i compartida”, subratlla Carlos Galiana, regidor d'Innovació i Gestió del Coneixement.

Esdeveniments propis i aliances

La primera trobada clau per a les persones i organitzacions emprenedores tindrà lloc el dimarts 13 de setembre. Es tracta de 'CPI x Startups: Avantatges i desafiaments de la compra pública d'innovació per a startups' i estarà centrat en acostar a les petites empreses innovadores què és i com es gestiona la CPI i les oportunitats que obri per a impulsar els seus projectes i solucions. Aquesta jornada s'emmarca en el programa CPI x Startups, que lidera Col·lab amb suport de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI), i en ella col·laboren Startup València i CEEI València. Es complementarà amb accions de difusió i d'assessorament personalitzat a pimes i startups que es desenvoluparan fins a final d'any.

Entre les fites previstes per Col·lab per als últims quatre mesos de l'any, destaca, així mateix, l'organització de la Fira LLAMP 3i, que se celebrarà el 18 d'octubre en Las Naves. És una de les cites principals de la segona edició del programa de la Direcció General d'Emprenedoria i Cooperativisme de la Conselleria d'Economia Sostenible, que posa el focus en empreses amb triple impacte innovador, alineades amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS).

Las Naves i Col·lab són, a més, entitats patrocinadores i col·laboradores en la gran trobada anual internacional de startups que se celebra a la ciutat: el València Digital Summit, organitzat per Startup València. Tindrà lloc del 24 al 26 d'octubre, a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Col·lab i les seues startups tindran una presència destacada en la zona expositiva de l'esdeveniment, a més de coordinar diferents accions entorn de la CPI i la Missió Climàtica València 2030 -com a xarrades, taules redones i tallers-.

La Missió Climàtica serà, també, l'eix vertebral de la proposta de Col·lab per a Iberflora, certamen que tindrà lloc del 4 al 6 d'octubre, en Fira València, i el cap de setmana del 15 i 16 d'octubre, en el VLC Startup Market, promogut per l'Àrea de Desenvolupament Innovador de l'Ajuntament de València, a través de València Activa, per a acostar als agents de l'ecosistema emprenedor i la ciutadania.

A més, Col·lab donarà suport a diferents iniciatives i accions dels equips amb els quals treballa i mantindrà les seues aliances i col·laboració amb altres entitats referents en emprenedoria, com a B Lab Spain, l'Associació Amb Valors, el Grado Leinn de Florida Universitària, la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Universitat de València (UV), entre altres.

Relleu en l'acceleradora

Col·lab té com a objectiu impulsar solucions que influeixen de manera real i positiva en les persones i en el seu entorn. Actualment, està en marxa la sisena edició dels seus tres programes: Pre-Acceleració, Acceleració i Scale-UP. L'acte final dels mateixos (Demo Day) se celebrarà el dimarts 8 de novembre, amb la presentació de les solucions en les quals treballen les startups participants.

L'acceleradora obrirà la convocatòria de la seua setena edició en les pròximes setmanes. “Es donarà entrada a 15 noves startups, amb especial focus en aquelles que centren el seu treball en els reptes i objectius de la Missió Climàtica 2030”, apunta Mauro Xesteira, director de Col·lab.

En les seues sis edicions, són ja 65 startups les que han passat per l'acceleradora, que els ofereix infraestructura operativa i espai de treball; mentorización per part d'experts en deu matèries vinculades a la gestió empresarial i la sostenibilitat; networking i visibilitat, així com accés a una àmplia xarxa de contactes.

3.518 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO