Cerrar

es | val   

Noves oportunitats en el sector hostaleria: emprenedurisme e innovació

FoodieFest

Promoure la cultura emprenedora, millorar la percepció social de l'emprenedor i fomentar el networking

FUNDACION GLOBALIS

FUNDACION GLOBALIS

Publicado el lunes, 25 de abril de 2016 a las 10:00

Durant el pròxim FoodieFest Vila-real els dies 29-30 d'abril i 1 de maig, la Fundació Globalis juntament amb Iniciador Castelló han organitzat uns tallers amb l'objectiu de promoure la cultura emprenedora y la innovació aprofitant oportunitats de negoci derivades de la nova tendència social de el “street food”. Aquestes jornades pretenen ajudar als emprenedors i joves negocis de restauració a definir estratègies que donen respostes als nous hàbits de consum i de captació de clients del sector.

Els assistents tindran la possibilitat d'intercanviar coneixement, col·laborar, transferir tecnologia i establir sinergies a través del treball en xarxa.

El primer dia tindrà lloc un taller titulat “Noves oportunitats en el sector de l'hostaleria”. Aquest taller té com a objectiu conèixer les tendències actuals en el sector hostaler i restauració des del punt de vista de la comunicació i el màrqueting i tendències de consum. Jorge Durán, Director de Cocinar Emociones ens parlarà de com el màrqueting tradicional ha donat pas al màrqueting sensorial; la possibilitat d'arribar al client mitjançant l'estimulació dels seus sentits, que implica un canvi profund en les estratègies i en les formes de publicitat per als negocis del sector gastronòmic. La nova comunicació consisteix ara en transmetre emocions. Lucio Chagas Schnell, impulsor del foodtrucks a Espanya, compartirà una visió global de la tendència social de el “street-food” i el moviment “food-trucks”, i com aquesta tendència de gastronomia, menjar de carrer de tot tipus i per a tots els gustos, està agafant cada vegada més força.

Durant el segon taller del dissabte 30 d'abril, “Emprendre i Innovar”, coneixerem diferents projectes i iniciatives empresarials de caràcter innovador. Es presentaran empreses de productes, serveis, aplicacions i plataformes: Tap´n Tour, Comemap, la Cabra Beer, la Cistella de Pasqu, Eatopy, FoodTruckEat i Roka Espanya.

La finalitat d'aquesta jornada és promoure la cultura emprenedora, millorar la percepció social de l'emprenedor, fomentar el networking i facilitar la formació i l'aprenentatge continu dels emprenedors, així com també donar a conèixer nous emprenedors i descobrir totes les possibilitat que existeixen en el nostre entorn per a emprendre.

 

Fundació Globalis 

La Fundació Globalis és una entitat privada, sense ànim de lucre que té com a objectiu promoure la modernització del teixit empresarial a Vila-real i donar suport a totes aquelles iniciatives que suposen una innovació o diversificació empresarial o social. Dinamitzant el teixit empresarial, la ciutat i la seva àrea d'influència des d'una perspectiva global amb un nou model d'innovació 360º, la fundació promou i dóna suport a la emprenedoria, projectes innovadors, treballa per millorar l'ocupació dels joves a més de donar suport a projectes vinculats al sector de la salut, la nutrició i l'esport.

 

3.751 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO