Cerrar

es | val   

El valor de la marca, eina de creixement

Jornada d'APD amb la col·laboració de CEEI Castelló i Nébula

Publicado por AdminCs
jueves, 12 de abril de 2018 a las 08:55

L'Associació per al Progrés de la Direcció (APD) va oferir ahir, dimecres 11 d'abril, amb la col·laboració de CEEI Castelló i l'acceleradora de marques Nébula, un taller sobre el valor que una marca sòlida s'afegeix a una empresa, promovent una diferenciació eficaç i duradora. Sota el títol Com afegir valor amb un bon relat de marca, 40 directius d'empreses de la província han participat a la jornada, dirigida per Concha Baeza i Quique Franco, directora estratègica de Continguts i director estratègic de Nébula a Espanya, respectivament. Representants de sectors tan diversos com la ceràmica, els viatges, les noves tecnologies de la informació o la construcció s'han donat cita a la sala d'actes de CEEI Castelló.

El taller ha estat dissenyat per a comprendre les claus que permeten construir una marca autèntica, amb personalitat i amb capacitat per arribar a la memòria i al cor dels clients reals o potencials. Segons ha explicat Baeza, "ara mateix s'estan donant amb la marca els passos que es van donar fa anys en els àmbits de la qualitat, primer, i de la innovació, després, encara que cal arribar a ordenar aquest procés dins de les empreses". Pel que fa a aquesta evolució, Franco subratlla una diferenciació entre les empreses que s'adrecen directament al consumidor i les que tenen com a clients a altres empreses: "en el cas de les empreses B2B (Business to Business), hem de mirar molt la comunicació interna , com aconseguir que la nostra gent porti la samarreta, com divulgar la marca a nivell intern perquè després s'irradie cap a fora ".

I és que, segons Baeza, "quasi tots els elements que construeixen la marca estan dins de l'empresa: l'has de descobrir i quan és valuosa és quan respon a la realitat de l'empresa, reflecteix la seva pròpia personalitat; és l'empremta que deixes en el teu comprador, proveïdor ... "

Franco destaca, al seu torn, que "necessitem menys empresaris i més visionaris, es troben a faltar", i així mateix argumenta sobre la importància de la reflexió profunda en la pròpia empresa: "el meu interrelació amb l'entorn és molt millor quan sé qui sóc i per a què sóc aquí, i això els passa tant a les persones com a les marques ". Per la seua banda, Baeza explica que les pimes es plantegen la importància de la marca "quan veuen com estan funcionant altres empreses, fins a quin punt la marca de les grans empreses té pes en els seus resultats".

El taller ha estat presentat per Luis Miguel Batalla, tècnic de creació i creixement d'empreses de CEEI Castelló, conjuntament amb Pilar Motero, directora comercial d'APD Llevant.

4.622 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO