Cerrar

es | val   

En quines xarxes socials hauria d’estar la teua empresa turística?

redes-sociales-empresa-turistica
Somos Marca

Somos Marca

Publicado el miércoles, 28 de marzo de 2018 a las 11:57

Pot ser tingues un hotel, un guest-house o pot ser comercialitzes un software turístic. En quines xarxes socials hauries d’estar per a arribar als teus clients potencials com empresa turística? Creus que el truc està en estar en totes, encara que després no tingueu temps per a publicar en totes elles?

Sí, sé que la resposta està en la mateixa pregunta. I es que la tendència en moltes empreses del sector turístic es troba en expandir-se a través d’internet de forma ràpida. No obstant, el problema és que moltes vegades no existeix una estratègia clara.

 

He de posar la meua empresa a totes les xarxes socials?

La resposta és, senzillament, no.

No has d’estar en totes, ni tampoc malgastar esforços en posar la teua empresa a una xarxa social que no et condueix al teu públic objectiu.

O, almenys, no hauria de ser una ret prioritària.

Has d’alinear la teua estratègia de xarxes socials amb els teus objectius de negoci. La primera cosa que has de preguntar-te a l’hora de crear el teu pla de marketing és, qui són els meus potencials clients i com puc accedir a ells? En quines xarxes socials es mouen?

Pot ser, la majoria dels teus potencials clients es mouen més per xarxes com instagram o Facebook, en lloc de Twitter o linkedln o pot ser no. Per exemple, moltes empreses B2B troben a linkedln una eina poderosíssima per a poder accedir a nous clients.  

Fer una prospecció de xarxes, t’assegurarà no perdre recursos en aquelles xarxes on els teus potencials clients no estiguen.

Per tant, pensa molt bé en quines xarxes socials està el teu públic. Analitza el teu mercat i avalua’l mediant petites proves per a testar l’ambient en el qual et mous. Una cosa que pot ajudar molt és externacionalitzar els serveis de marketing o buscar assessorament en marketing online. Per exemple: Niveldecalidad és una empresa que ofereix servicis de marketing online Alicante (pots clicar al enllaç per a més informació)

 

Quines són les xarxes socials més recomanables per al sector turístic?

Si busques una resposta genèrica en aquest post, la veritat és que no vas a trobar-la. Depén del tipus d’empresa que siga. Tenim en qualsevol cas, les característiques del nostre sector.

Per a les empreses que treballen amb el client final, la clau està en determinar què és allò que vens. No pots limitar-te a vendre viatges o vendre allotjaments. Has de diferenciar-te. La clau està en enfocar el teu servici a aquells aspectes que el teu client necessita.

El clients no compren viatges, ni compren allotjament. No es tracta d’anar a qualsevol lloc, o de qualsevol forma. Compren experiències, emocions, sensacions noves que connecten amb les seues aficiones y la seua necessitat d’oci i de gaudir. Si t’enfoques en allò que realment estan buscant els teus clientes, tota la teua estratègia haurà de ser més eficaç.

No solament  als missatges, si no també a l’hora d’elegir quines xarxes socials utilitzen i sobre tot, com les utilitzaràs.

 

I la teua empresa turística, en quina xarxa social està?

4.462 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO