Cerrar

es | val   

Vissually, experiència i innovació per al sector de la fusta

L'ús de materials ecològics i el muntatge sense eines són algunes de les claus

FUNDACION GLOBALIS

FUNDACION GLOBALIS

Publicado el viernes, 10 de febrero de 2017 a las 09:22

Mostrar ampliado

Stand Vissually

Stand Vissually

Mostrar ampliado

Santiago Querol, CEO de Vissually

Santiago Querol, CEO de Vissually

Vissually és per al seu creador, Santiago Querol, un somni fet realitat. Després d'anys d'experiència familiar en el sector de la fusta, gràcies a les noves tècniques i tecnologies, van decidir fer un pas endavant per aconseguir més valor afegit en les seves creacions. Així va néixer Vissually. Però, què ofereix aquesta empresa?


En la seva carta de productes poden trobar estands reutilitzables per a fires, expositors, merchandising o cartelleria, 'displays', tòtems, 'souvenirs' eincluso mobiliari. El factor diferencial, explica Querol, és que en els processos de confecció es combinen les últimes tecnologies sde impressió digital sobre panells de fibra de fusta renovabley el tall per làser que ofereixen «una qualitat fotogràfica» .I una altra de les peculiaritats és que disposen d'un sistema d'acoblament patentat que permet muntar i desmuntar de forma manual, sense necessitat d'utilitzar eines, cargols o claus. Unes tècniques que permeten reduir costos de producció i disposar del producte final en un curt espai de temps.

Entre els motius de l'èxit d'aquest negoci, explica el seu responsable, destaquen dos. D'una banda, apunta Querol, la utilització d ' «una matèria primera renovable i cerificada» i, de l'altra, «l'adaptabilitat a qualsevol necessitat del client. Tenim una flexibilitat absoluta ».


A més, assenyala Querol, cada vegada més els clients demanen productes de proximitat. «Molts productes com 'souvenirs' són importats de països asiàtics i molta gent prefereix un producte fet aquí. Nosaltres podem oferir peces originals, reciclables, ecològiques i que no són cares », argumenta. L'empresa, que va sorgir fa un parell d'anys, té entre els reptes de futur consolidar la seva internacionalització. «Si aconseguim fons europeus del projecte 'Horitzó 2020', al que estem treballant, podríem muntar quatre fàbriques a diferents països del món i la idea és franquiciar el sistema enaquellos als quals no podem arribar », explica l'empresari.


A més, a finals d'aquest any està previst que obrin la seva botiga on-line per comercialitzar mobiliari i esperen poder incorporar noves màquines per assumir nous projectes. També han estat en fires europees que els han permès atreure el interès d'firmes com Hermès, Yves Sant Laurent o Carrefour. Malgrat les dificultats dels inicis, fonamentalment econòmiques, Querol anima les persones que vulguin emprendre a que ho facin. «Mai cal donar la batalla per perduda», assenyala. Vissually va rebre el guardó "Premis Globalis 2016" 'ex aequo' i el guardó Vila-real Innpulso dels premis Globalis 2016, que li permetrà representar Vila-real al "II Trobada d'Alcaldes + Innovadors" de la Xarxa de Ciutats de la Ciència i la Innovació del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

Entrevista realitzada per Sheila Gil

 

7.143 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO